• REKLAMACJE

    • Na wszystkie produkty kupione w sklepie przysługują Ci uprawnienia z tytułu niezgodności towaru z umową PRZEZ OKRES 2 LAT od daty zakupu zgodnie z ustawą z dnia 27 lipca 2002 r. o szczególnych warunkach sprzedaży konsumenckiej oraz o zmianie Kodeksu cywilnego (Dz.U. z 2002 r. Nr 141 z późn. zm.). 

    KROK PO KROKU – JAK ZAREKLAMOWAĆ PRODUKT?

    1. Formularz reklamacyjny (ściągnij, format .PDF)  – wydrukuj go i dokładnie wypełnij. Reklamacji bez załączonego formularza lub z błędnie wypełnionym drukiem niestety nie możemy przyjąć.
    2. Jeśli nie masz możliwości wydruku formularza reklamacyjnego możesz również własnoręcznie przygotować opis reklamacji wzorując się na treści formularza.
    3. Wyślij reklamowany produkt razem z formularzem na adres:WearCo Sp. z o.o.ul. Rybitwy 2, 30-722 Kraków
    4. z dopiskiem „ANSWEAR.com – reklamacja”
    5. Reklamacje rozpatrywane są max. w przeciągu 14 dni od daty otrzymania reklamowanego produktu.
    6. W przypadku uzasadnionej reklamacji – towar uszkodzony zostanie naprawiony lub wymieniony na inny (pełnowartościowy), a jeśli nie będzie to możliwe (np. z powodu wyczerpania stanów magazynowych) – zwrócimy Ci równowartość ceny produktu.

    PAMIĘTAJ:

    • Reklamowany produkt odsyłasz na swój koszt i ryzyko. Dlatego wybierz pewny sposób dostarczenia przesyłki, np. skorzystaj z usług kuriera, a w ostateczności – nadaj paczkę z tzw. potwierdzeniem nadania.
    • Nie wysyłaj do nas przesyłek “za pobraniem” – nie mamy technicznej możliwości odbioru takiej paczki.